Tararí, tararà!

Acabau dentrar al meu blog! Aquí trobareu tot allò que magrada sobre leducació i que vull compartir amb vosaltres.

A gaudir i benvinguts! :-)

viernes, 19 de noviembre de 2010

Com pot arribar a ser un dia qualsevol a una família qualsevol?

(S. Palou)


A casa a les vuit del matí. Hora de llevar-se
Ring, ring !!!
– Bon dia. Apa de pressa, desperteu-vos que ja són les vuit. Afanyeu-vos que farem tard. Ràpid!. Encara no t’has vestit? Quantes vegades t’he de dir que avui tinc pressa?..

A l´escola
– Bon dia nenes i nens. Avui tenim molta feina. Hauríeu d’espavilar-vos perquè aviat arribarà la mestra de música i no haurem acabat. Va noi!. Encara estàs així?. Si no acabes de seguida, t’hauràs de quedar a l’hora del pati!. Va, de pressa, recolliu, que hem de marxar al gimnàs!
A l´hora de dinar…
Si no calleu, no podem començar. Ràpid, acabeu el primer, que es refreda el segon, va menja, corre…
En sortir de l´escola…
Hola mare
– Hola fill. Corre, anem que ja fem tard a Anglès!
Les set de la tarda, a casa…
Has de fer deures?. De pressa, que després t’has de dutxar, recollir la roba, llegir..! Encara no has començat?. Espavila’t, que al vespre vas a dormir tardíssim!…

Seeempre seeempre mirant el rellotge! Sense tenir ni temps per dir algunes PARAULES DOLCES...



5 comentarios:

  1. De vegades jo em sent així, és més els matins sembl un guàrdia civil que dóna ordres a tohom!!! A veure si ho aconseguesc canviar prest, perquè no m'agrada gens ser i fer-ho així...snifff....
    Gràcies per recordar-ho...
    Una besada,
    Mercè

    ResponderEliminar
  2. Crec que tots alguna vegada som així... i si, està a ses nostres mans canviar-ho! Avam si ho aconseguim... Jo, almenys des de que vam llegir açò a classe i pens més antes de fer frissera a sa gent! ;)

    ResponderEliminar
  3. Demà dilluns a veure si me puc aixecar deu minuts més tard i començar la setmana d'una manera diferent... tota una fita!!
    Una besada

    ResponderEliminar
  4. Ejem ejem... crec que per lo m'has dit avui matí encara as començat pitjor! jajaja!

    ResponderEliminar